2024-12-02
Sulankstomi elektroniniai dviračiai yra įvairių formų ir dydžių – nuo mažyčių į darbą ir atgal pritaikytų mašinų, skirtų nuvažiuoti paskutinę mylią, iki didelio našumo elektrinių dviračių su padangomis. Šiame straipsnyje pateikiamas vienas iš pastarųjų – šioje „Engwe Engine Pro 750w“ apžvalgoje išsamiai išnagrinėsiu specifikaciją ir pateiksiu išsamią bandomojo važiavimo ataskaitą.
Prieš gaudamas šį elektroninį dviratį, buvau susipažinęs su Engwe prekės ženklas – jų riebias padangas sulankstomų elektrinių dviračių asortimentas yra populiarus ir turi daug gerbėjų daugelyje Europos šalių. Iš pradžių tikėjausi gauti pradinio lygio modelį, todėl buvau maloniai nustebintas, kai atidaręs dėžutę radau aukščiausios klasės variklį Pro 750w, kurio didžiausia galia siekia 1000 W.
☑️ Pakavimas ir pristatymas: Dviratis buvo išsiųstas vietoje ir aš jį gavau Engwe Engine Pro per 4 dienas nuo užsakymo pateikimo. Dviratis buvo labai gerai supakuotas (žr. nuotraukas), o pristatymas buvo per UPS sekimą.
☑️ Pakuotės svoris: Pažymėtina, kad dėžė yra labai sunki, kad ją galėtų pakelti vienas žmogus – dėžę rekomenduočiau perkelti dviem žmonėms, nes ji sveria beveik 35 kg.
☑️ Asamblėja: Yra keletas surinkimo darbų. Laimei, Engwe įtraukė visus reikalingus įrankius ir gerai parašytą vadovą. Reikia pritvirtinti priekinį ratą. Be to, vairo kolonėlė, pedalai, priekinis purvasaugis ir sėdynės atrama / balnas. Jei jums nepatogu pačiam surinkti dviratį, rekomenduočiau susirasti vietinį dviračių mechaniką.
☑️ Akumuliatoriaus įkrovimas: Prieš naudojimą rekomenduojama visiškai įkrauti akumuliatorių – tai užtrunka 3-4 valandas. Įkroviklis turi EU kištuką, bet buvo su JK kištuko adapteriu.
☑️ Bendra būklė: Neradau jokių žymių ar įbrėžimų ant dažų dangos, o dviratis buvo labai gerai apsaugotas dėžėje.
Vienas dalykas, kuris man daro įspūdį apie šį e-dviratį, yra specifikacijos. The Engwe Engine Pro gali pasigirti visa pakaba, hidrauliniais diskiniais stabdžiais ir labai protingu spalvotu ekranu su daugybe funkcionalumo ir pritaikymo galimybių. Be to, yra papildoma variklio regeneracinė funkcija. Yra daug techninių funkcijų, skirtų elektroniniam dviračiui, kurio kaina mažesnė nei 1500 EUR.
Variklis: „Engwe“ naudoja 750 W 48 V galinės stebulės variklį, integruotą į šešių stipinų mag rato dizainą. Didžiausia nominali galia yra 750 W, tačiau ji pasieks 1000 W iš naujo įjungus akumuliatorių. Valdiklis gali valdyti daugiausiai 18 amperų, o tai suteiktų maksimalią 979 vatų galią (kai baterija yra visiškai įkrauta).
Regeneruojantis engine stabdymas: Tai sugrąžina nedidelį kiekį energijos į akumuliatorių, kai dviratis rieda – aš tai išbandžiau. Išsamesnį įvertinimą žiūrėkite žemiau.
Baterija: Šioje naujausioje versijoje yra 48v 16Ah baterija (768Wh), kuri už tokią kainą yra tinkama dviračiui. Dar neišbandžiau viso diapazono, bet nuvažiavus maždaug 6 mylias (9 km) išsikrovė 17 % akumuliatoriaus (bandymui dažnai naudojau visos galios režimą).
Rodyti: Spalvotas ekranas yra kupinas funkcijų ir funkcionalumo, todėl daugelis brangesnių elektroninių dviračių ekranų daro gėdą. Galite atlikti tokius veiksmus, kaip tinkinti individualius pagalbos lygius ir įgalinti tokias funkcijas kaip regen engine stabdymas. Taip pat galite peržiūrėti realiojo laiko galią ir akumuliatoriaus įtampą.
Nuotolinė klaviatūra: Penkių mygtukų klaviatūra yra labai tvarkinga ir yra šalia kairiosios rankenos (šalia nykščio droselio).
Dviguba pakaba: Priekyje yra mėsingos pakabos šakės, kurios atrodo gana tvirtos, ir galinis amortizatorius. Net ir man sėdint ant dviračio (sveriu 102 kg) galinė pakaba veikia labai gerai ir nenusileido. Priekinės šakės turi blokavimo funkciją ir tam tikrą išankstinės apkrovos reguliavimą.
Hidrauliniai diskiniai stabdžiai: „Logan“ stabdžiai nėra man pažįstamas prekės ženklas. Tačiau jie veikia labai gerai ir negaliu kaltinti jų pasirodymo iki šiol. Aš juos prilyginčiau Shimano MT200.
Shimano Altus 8 greičių pavara: 8 greičių perjungimo perjungiklis suporuotas su Shimano Altus galiniu pavarų perjungikliu užtikrina labai tikslų ir aiškų pavarų perjungimą iš karto. Jokio koregavimo nereikėjo, nors tai gali skirtis priklausomai nuo dviračio.
Krovinių stelažas: Komplekte yra labai tvirta bagažinė, kurioje galite tilpti šunų nešioklę ar net vaikišką kėdutę. Arba galite sutalpinti didelį krepšį kelionėms į parduotuves.
„Engwe Engine Pro 750w“ yra pilnas funkcijų, kurių paprastai nėra tokios kainos e-dviratyje. Gera matyti hidraulinius diskinius stabdžius ir 8 greičių pavarą. Pakaba veikia gerai, o bendras dviračio pojūtis yra tvirtas. Didelė krovinių lentyna išplečia universalumą, todėl ją galima naudoti gabenant didelius daiktus (pvz., apsipirkti), ypač kartu su didžiuliais Engwe galinis krepšys.
Man buvo išsiųstas „Engwe Engine Pro“ pasilikti, todėl ateinančiomis savaitėmis nuvažiuosiu daugiau mylių. Tai pagrįsta mano pradiniu bandomuoju važiavimu maždaug 6 myliomis.
Patogumas ir dydis: Engwe yra didelis dviratis, bet skirtas važiuoti įvairaus ūgio motociklininkams. Esu 6'1 colio (185 cm) ūgio ir su pakoreguotu vairo aukščiu bei balneliu supratau, kad Engine Pro yra tikrai labai patogus. Gelinis balnelis suteiks atramą raitininkams su platesniais sėdėjimo kaulais. Mano dukrai, kuri yra 5'8 colių (176 cm), taip pat buvo patogu – įsivaizduočiau, kad bet kuris daug žemesnis nei 5'4 colio ūgis gali susidurti su problemomis, nes pasiekiamas gana ilgas, o vairo aukštis vis dar gana aukštas, net ir visiškai nuleistas.
Našumas (pedalo pagalba): „Engwe“ naudoja tradicinį kadencijos pedalo jutiklį (matuoja pedalo minimo sūkius per minutę) ir veikia labai sklandžiai. Jis netrūkčioja ir neįsijungia – galia tiekiama pakankamai stipri, kad pradėtų nustoti, o vėliau palaipsniui didėja. Viso galingumo režimu galia tik didėja, kol jūsų pedalų minimo ritmas negali išlaikyti maždaug 22 mylių per valandą greičio. Galite tęsti pedalus, o variklis dirbs iki maždaug 28 mylių per valandą (plokštumoje).
Našumas (tik droselis): Prie kairiosios rankenos įtaisytas nykščio droselis labai pravers riboto judumo motociklininkams. Jis gali būti naudojamas kartu su pedalo pagalba arba atskirai. Ant plokščios vietos (visa galia) jis man patogiai įsibėgėjo iki 28 mylių per valandą, o šiek tiek sumažėjus - iki 32 mylių per valandą. Nedidelėse įkalnėse greitis ženkliai sumažėtų, o stačiose įkalnėse tekdavo mygti pedalus, kad dviratis nenuvažiuotų.
Variklio triukšmas: Skirtingai nuo a tiesioginės pavaros variklis (kurie yra beveik tylūs) šis variklis naudoja a planetinė pavarų sistema efektyvumui pagerinti. Dėl to visos galios režimu jis yra gana triukšmingas, o variklis skleidžia garsinį verkšlenimą. Tai visiškai normalu tokio tipo varikliams.
Kopimas į kalnus: Išbandžiau „Engwe“ keliose labai trumpose ir stačiose įkalnėse (maksimalus nuolydis 20%), o veikiant visos galios režimui, man tereikėjo pridėti vidutinio stiprumo pedalų spaudimo jėgą, kad važiuočiau – tikrai daugumos motociklininkų komforto zonoje. Kaip minėta aukščiau, jei naudojate akceleratorių, turite minėti pedalus įkalnėse (lengvo svorio motociklininkui tai gali būti mažesnė problema).
Tvarkymas: Riebalų padangų elektroniniai dviračiai ne visada yra geriausias pasirinkimas važiuojant asfaltu – dėl didesnio pasipriešinimo riedėjimui ir pločio padangos gali jaustis šiek tiek vangiai. „Engwe Engine Pro“ šiuo atžvilgiu nesijautė labai blogai, tačiau buvo galima pajusti, kaip padangos daro įtaką valdymui ankštuose, mažo greičio posūkiuose. Važiuojant didesniu greičiu, tai nebuvo taip pastebima.
Stabdymas: „Logan“ hidrauliniai stabdžiai mane sužavėjo – staigiuose nusileidimuose nepastebėjau jokio stabdžio išblukimo, o jie veikė gerai, gerai sukandę ir moduliuodami. Trinkelės atrodo kaip įprastos Shimano hidraulinės stabdžių trinkelės.
pakaba: Priekinės pakabos spyruoklinė pakabos šakė su užraktu ir išankstinės apkrovos reguliavimu. Šios šakės atrodo „kietesnės“ nei kai kurios panašios kainos e-dviračių šakės. Kartu su didelėmis padangomis jie puikiai išlygino nelygų kelią, naudojamą bandomajam važiavimui. Mane taip pat sužavėjo galinė pakaba – jos eiga yra 100 mm ir, nepaisant mano didelio svorio, ji veikė tikrai gerai ir per bandomąjį važiavimą nepasiekė dugno. Be to, tai padidino komfortą, suteikdama dviračiui beveik „stebuklingą kilimą“.
Sulankstomas: „Engwe“ sulankstymas yra paprastas, o kai įpratote, tai užtrunka mažiau nei kelias minutes – dėl svorio iš pradžių jis gali būti šiek tiek sudėtingas, todėl rekomenduočiau dviem žmonėms jį pakelti į automobilio ar furgono galą. .
Remiantis mano pirmaisiais važiavimo įspūdžiais, Engwe Engine Pro 750w yra labai smagu važiuoti! Tai labai patogu, o kelyje jaučiasi gerai ir stabiliai. Didelės apimties padangos kartu su dviguba pakaba leidžia jaustis taip, lyg plūduriutumėte ore!
750 W variklio našumas yra labai stiprus, o visos kalvos, išskyrus stačiausias, yra beveik nesunkios, o vairuotojui reikia tik minimalaus įnašo. Galimybė konfigūruoti pagalbą taip pat yra didelis premijos veiksnys (daugiau apie tai žemiau). Turėti akceleratorių puikiai tiks motociklininkams, kurie dėl sveikatos problemų turi problemų su pradiniu startu ir puiku, jei norite tiesiog pailsėti nuo pedalų mygimo.
Turėjau galimybę išbandyti regeneracinę sistemą, kad pamatyčiau, ar ji iš tikrųjų veikia. Žemiau išsamiai aprašiau, kaip (ir ar) jis veikia ir kaip jį suaktyvinti.
Pirmiausia turite būti ekologiniu režimu. Tada atrodo, kad jis veikia tik 1 arba 0 pagalbos lygiu. Sužinosite, kad jis veikia, kai maitinimo juosta (ekrane) taps žalia. Kai važiuojate žemyn nuo kalno (arba važiuojate be pagalbinės pagalbos), žalia juosta ilgės, nes į akumuliatorių grįžta daugiau energijos.
Norėdami maksimaliai atsinaujinti, turėsite važiuoti 20 mylių per valandą greičiu. Variklis efektyviai paverstas dideliu dinamo varikliu, o leidžiantis nuo stačios nuokalnės jaučiamas pasipriešinimas. Tiesą sakant, aš tai išbandžiau keliais stačiais nusileidimais ir dviratis neviršija 21 mylios per valandą greičio, todėl atrodo, kad stabdžiai yra šiek tiek įjungti.
Jei nusileidimas pakankamai ilgas, turėtumėte pastebėti, kad akumuliatoriaus procentas padidės – nuvažiavus maždaug pusę mylios, akumuliatoriaus įkrova sumažėjo nuo 54% iki 71%. Tačiau kai tik užvažiavau į kitą kalną, akumuliatorius vėl sumažėjo iki 54%.
Čia viskas tampa sudėtinga. JK ir ES, dabartinis e-dviračių įstatymas nurodoma 250 W nepertraukiama galia (leistina didesnė 500 W maksimali galia), didžiausias pagalbinis greitis yra 15.5 mph (25 km/h) ir droselis, kurio negalima naudoti maždaug 6 km/val.
Asmeniškai manau, kad norint paskatinti daugiau žmonių naudotis elektroniniais dviračiais, įstatymą reikia peržiūrėti, tačiau tokie elektriniai dviračiai kaip „Engwe“ ištrina ribas tarp elektroninio dviračio ir mopedo, nes juos galima naudoti kaip abu. „Engwe Engine Pro“ gali būti lengvai apribotas, jei pageidaujama arba yra Engwe variklis X kuri yra kelių teisinė versija.
Nugalėtojas: ENGINE PRO
Geriausios Engwe Engine Pro 750w (didžiausia galia 1000 W) yra daug elektroninio dviračio už pinigus. Jis jaučiasi tvirtas ir atrodo kaip gerai sujungtas. Yra tik vienas minusas – jis gana sunkus. Jis sveria 32 kg, o tai kai kuriems žmonėms bus per sunkus lipti laiptais ar net įsėsti į automobilio galą.
Galinės stebulės variklio veikimas yra stiprus ir sklandus. Dar neišbandžiau viso akumuliatoriaus veikimo diapazono, bet anekdotiniai pranešimai rodo, kad realiame pasaulyje galima nuvažiuoti apie 40 mylių (64 km), naudojant mišrią pagalbą. Yra ekologinis, įprastas ir sportinis režimai, taip pat galima rinktis iš iki 9 pagalbinių lygių (5 iš komplektacijos). Be to, jūs turite galimybę tiksliai sureguliuoti pagalbinius lygius ir įjungti regeneracinę sistemą. Taip pat yra automatinio apšvietimo funkcija, kuri įjungia šviesą, kai tik sutemsta.
Esu sužavėtas, kiek tinkinimo galite atlikti naudodami ekraną – tikrai galite pritaikyti šį dviratį pagal savo individualius poreikius. Apibendrinant, galiu labai rekomenduoti Engwe Engine Pro 750w – jei ieškote universalaus ir tvirto sulankstomo e-dviračio su daugybe galios, patogumo ir daugybe techninių funkcijų, sunku nugalėti už tokią kainą.
Patikrinkite, ką galvoja kiti vartotojai
Pirkdami tiesiai iš mūsų svetainės, garantuojame naujausią versiją su visais atnaujinimais!
1.499€ Pradinė kaina buvo: 1.499 €.1.479€Dabartinė kaina: 1.479€. Į krepšelį
1.299€ Pradinė kaina buvo: 1.299 €.1.149€Dabartinė kaina: 1.149€. Į krepšelį
ENGWE EBIKES
ENGWE® internetinė parduotuvė siūlo išskirtinius pažangių elektroninių dviračių pasiūlymus už prieinamą kainą. Mūsų gerai aprūpinta parduotuvė jums pristatys per kelias dienas. Šią svetainę valdo Lietuvos platintojas (ne oficiali svetainė). Jūsų pasitikėjimas ir lojalumas ENGWE® yra vertinami.
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Pradinė kaina buvo: 1.499 €.1.479€Dabartinė kaina: 1.479€.Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. Jis intentado que algun talr me lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo technico necesario.
ENGWE ENGINE PRO -
Peržiūrėta Birželio 21, 2024 by PayHelp1.499€Pradinė kaina buvo: 1.499 €.1.479€Dabartinė kaina: 1.479€.Labas, Jonas,
Aquí hay un video que muestra cómo puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!
miguel
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Pradinė kaina buvo: 1.499 €.1.479€Dabartinė kaina: 1.479€.hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Pradinė kaina buvo: 1.499 €.1.479€Dabartinė kaina: 1.479€.Gutes fahrad
ENGWE ENGINE PRO -
Peržiūrėta Birželio 4, 2024 by PayHelp1.499€Pradinė kaina buvo: 1.499 €.1.479€Dabartinė kaina: 1.479€.Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos komentarai. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des klausimus!
Pagarbiai,
Équipe Engwe