ENGWE
EP-2 PRO
Super prieinama kaina
Deal Score+153
Deal Score0
ENGWE
ENGINE PRO
Išplėstiniai atnaujinimai
EP-2 PRO vs ENGINE PRODu geriausiai parduodami motociklai!
VS
Riebios padangos4 colių x 20 riebalų padanga
VS
Išmanusis LCD ekranasSu pagrindiniais nustatymais
VS
Spalvotas LCD ekranasSu išplėstiniais nustatymais
VS
Galinis amortizatoriusHidraulinis amortizatorius
VS
Hidraulinis diskinis stabdysStabdžių sistema
VS
USB įkrovimo prievadasĮkraukite savo išmanųjį telefoną
VS
Baterijos pakartotinis įkrovimasAkumuliatoriaus įkrovimas važiuojant
VS
VariklisDidžiausia galia vatais
750
VS
1000 (pikas)
baterijos talpaAmperų valandomis
13
VS
16
Shimano® pavarų perjungiklisPavarų skaičius
7
VS
8
Elektrinio režimo diapazonasApskaičiuota kilometrais
50 - 60
VS
60 - 70
Galinis laikiklisKeliamoji galia kilogramais
50
VS
110
Maksimalus greitisGreitis km/h sportiniu režimu
40
VS
45

palyginti Engwe EP-2 PRO su Engwe ENGINE PRO

Specifikacijų palyginimas ir apžvalgos

Kaip garsus prekės ženklas, gaminantis kokybiškus ir ekonomiškus elektrinius dviračius, Engwe yra populiarus tarp dviratininkų ir lauko entuziastų. 2022 m. Engwe EP-2 pro ir Engwe Engine Pro pateko į populiariausių elektrinių dviračių dešimtuką Europos Sąjungoje. Nors jie abu yra gana žavūs elektriniai dviračiai su puikiomis kainomis, tarp jų yra skirtumų. Čia yra straipsnis, kuriame jie palyginami.

 

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Riebi padanga Ebike

Abu jie yra populiarūs elektroniniai dviračiai.

 

Padangos dydis Engwe EP-2 Pro ir Engwe Engine Pro abu yra 20x4 inches, todėl jie tinka bet kokiam paviršiui. Elektros variklis ant storo dviračio labai padidina pramogų faktorių – tikrai galite tyrinėti vietas, kurių anksčiau nebūtumėte turėję, o dėl papildomo variklio galios jums nebereikės jaudintis dėl stačių įkalnių. Su 750 W galingu varikliu be šepetėlių, abu Engwe EP-2 Pro ir Engwe Engine Pro gali lipti max. 30 laipsnių nuolydis. Atkreipkite dėmesį, kad elektrinio dviračio laipiojimo gebėjimas yra susijęs su motociklininko svoriu ir akumuliatoriaus galia, todėl tikrasis maksimalus lipimo kampas gali skirtis.

Engwe Engine Pro yra šiek tiek greitesnis nei EP-2 Pro su ilgesniu maksimaliu diapazonu

Didesnis maksimalus greitis, ilgesnis atstumas ir greitesnis įsibėgėjimas.

 

Šiek tiek didesnė akumuliatoriaus talpa Engwe Engine Pro kartu su stipresniu varikliu, kurio didžiausia galia siekia 1000 W, pasiekiamas didesnis maksimalus greitis – 5 KM/H, ilgesnis maksimalus 10 KM atstumas ir šiek tiek greitesnis įsibėgėjimas. Skirtumai nėra dideli, todėl garsusis EP-2 Pro tik šiek tiek atsilieka nuo savo didžiojo brolio Engine Pro.

Pedal Assist maksimalus nuotolis (KM)

🏆 Nugalėtojas: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Skirtumai tarp Stabdymo sistema

Hidraulinis diskinis stabdymas prieš mechaninį diskinį stabdymą

Engwe EP-2 Pro naudoja mechaninę diskinių stabdžių sistemą ir Engwe Engine Pro naudoja hidraulinę diskinių stabdžių sistemą. Abi sistemos turi tas pačias esmines dalis, tačiau skiriasi jų veikimo technologija.

Mechaniniame stabdyje jėga, veikiama svirties, per įtemptą stabdžių troselį perduodama vienai iš trinkelių (ne abiem). Hidrauliniame stabdyje svirties veikiama jėga per skystį (mineralinę arba sintetinę alyvą, priklausomai nuo stabdžių markės) perduodama apkaboje esantiems stūmokliams, o iš ten į dvi stabdžių trinkeles. Dėl šio skysčio daromo slėgio stabdžių trinkelės galiausiai pajuda, kad suspaustų diską ir taip sulėtintų rato judėjimą.

 

Šlapioje ar slidžioje vietoje hidraulinė diskinių stabdžių sistema yra geresnė.

 

Priežastys:

  1. Hidrauliniai diskiniai stabdžiai siūlo linijiškesnį ir progresyvesnį stabdymą (bent jau daugumai). Ratai neužsiblokuos staigiai, sumažindami kritimo riziką ir pagerindami dviračio valdymą bei valdymą.
  2. Hidraulinio diskinio stabdžio grandinė yra visiškai uždara ir sandaresnė. Ant mechaninių diskinių stabdžių trosas yra atviras ties jo jungtimi prie apkabos. Todėl labiau tikėtina, kad vanduo susilies su juo, pateks į grandinę ir pakeis jos veikimą, sumažindamas stabdymo galią.
 

Hidraulinė diskinių stabdžių sistema yra patvaresnė ir lengviau prižiūrima.

Jei jūsų e-dviratis turi hidraulinę diskinių stabdžių sistemą, jums tereikia kartą per metus patikrinti ir prižiūrėti sistemą. O mechaninį diskinį stabdį reikia periodiškai koreguoti, kad būtų galima kalibruoti jo galią ir moduliaciją, priveržiant arba atlaisvinant laidą. Kadangi trinkelės greičiau susidėvi, jų ilgaamžiškumas yra ribotesnis nei hidraulinių stabdžių.

 

Mechaninis diskinis stabdys yra pigesnis

Mechaninė diskinių stabdžių sistema kainuoja beveik pusę hidraulinės diskinių stabdžių sistemos kainos. Tai viena iš priežasčių, kodėl Engwe Ep-2 Pro yra pigesnis nei Engwe Engine Pro.

 

🏆 Nugalėtojas: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Skirtumai tarp Amortizacinė sistema

Hidraulinis amortizatorius ir mechaninis amortizatorius

Amortizacinė sistema yra esminė kalnų e-dviračių dalis, jie sugeria ir slopina smūgio impulsus, kad užtikrintų patogų važiavimą. Skirtumas yra mechaninis arba hidraulinis įtaisas.

Kaip rodo pavadinimas, hidraulinis amortizatorius veikia kartu su hidrauliniu: skystis amortizatoriuje yra priverstas tekėti per ribotas išleidimo angas ir vožtuvų sistemas, generuodamas hidraulinį pasipriešinimą ir sugerdamas kinetinę energiją. Tai pakabos sistema, dažniausiai naudojama automobiliuose, nes ji gali užtikrinti sklandesnį smūgių sugėrimą ir pagerinti komfortą.

Kieta uodega vs pilna pakaba

Engwe Engine Pro turi rakinamą priekinės šakės pakabą, kaip Engwe EP-2 Pro, skirtumas yra Engwe EP-2 Pro yra tvirtas elektrinis dviratis ir Engwe Engine Pro turi galinę pakabą.

Elektrinis dviratis su kieta uodega yra efektyvesnis minant pedalus, todėl jis bus greitesnis įkalnėse ir lygiuose takeliuose. Be papildomos pakabos sistemos svoris bus mažesnis. Štai kodėl Engwe EP-2 Pro yra idealus elektrinis dviratis važinėjimui į darbą ir atgal bei bekele.

Elektrinis dviratis su pilna pakaba gali geriau sugerti vibraciją ir juo patogiau naudotis nei kalnų dviračiu su kieta uodega. Jei norite dažnai važinėti dviračiu nelygioje ir nelygioje vietovėje arba esate patyręs kalnų dviratininkas, geriau rinktis Engwe Engine Pro užtikrinti komfortą, maksimalų sukibimą ir sumažinti nuovargį kelyje.

🏆 Nugalėtojas: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Skirtumai tarp Pavaros ir kintamasis greitis

7 pavaros prieš 8 pavaras

Abu Engwe EP-2 Pro ir Engwe Engine Pro naudokite aukštos kokybės Shimano® kintamą greitį ir Engwe Engine Pro turi 1 papildomą pavarą. Daugiau pavarų leidžia vairuotojams įgyti tobulesnę greičio perjungimo patirtį ir prisitaikyti prie laipiojimo, slidžios žemės ir įvairios reljefos.

Atnaujintas variklis

Engwe Engine Pro naudoja patobulintą variklį, todėl kai abu turi 750 W galios variklius, Engwe Engine Pro gali pasiekti didesnį maksimalų greitį, kai didžiausia galia viršija 1000 W. Čia reikia pažymėti, kad didžiausias elektrinio dviračio greitis yra susijęs su motociklininko svoriu, akumuliatoriaus galia ir reljefu, todėl maksimalus greitis, kurį jis gali pasiekti skirtingomis aplinkybėmis, yra skirtingas.

Shimano pavaros

🏆 Nugalėtojas: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Skirtumai tarp LCD ekranas

Palyginti su Engwe EP-2 Pro, Engwe Engine Pro turi pažangesnį LCD ekraną, tai kelių spalvų ekranas, o dydis yra didesnis. Jis yra išsamesnis greičio ekrane, kuriame rodomas greitis realiuoju laiku, didžiausias greitis ir vidutinis greitis. Jis taip pat palaiko įvairių parametrų nustatymą, pvz., rato skersmenį, greičio apribojimą, akumuliatoriaus energijos nustatymą, PAS parametrų nustatymą ir kt.


🏆 Nugalėtojas: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Skirtumai tarp Nugara

Engwe Engine Pro turi tvirtesnę galinę sėdynę, jei dažnai nešiojate daiktus su elektriniu dviračiu, Engwe Engine Pro yra geresnis pasirinkimas jums.

Maksimali galinio laikiklio apkrova (KG)

🏆 Nugalėtojas: ENGINE PRO

Palyginimo santrauka

Engwe EP-2 Pro yra ekonomiškesnis pasirinkimas, jei juo važinėjate važinėdami į darbą ir atgal ir ne taip intensyviai važinėdami bekele. Engwe Engine Pro sukurtas prisitaikyti prie sudėtingesnių ir įvairesnių dangų ir reljefo, jo hidraulinė stabdžių sistema ir pilna pakaba užtikrins sklandesnį ir patogesnį važiavimą dviračiu. Biudžetas taip pat yra svarbus veiksnys. Engwe EP-2 PRO patenkins daugumą vartotojų, tačiau be biudžeto limito ENGWE ENGINE PRO padarys viską tik geriau, todėl yra labiau rekomenduojamas pasirinkimas.

Naujausios vartotojų apžvalgos

Patikrinkite, ką galvoja kiti vartotojai

  1. ENGWE EP-2 PRO - Pradinė kaina buvo: 1.049 €.Dabartinė kaina: 999€.

    Peržiūrėta Kovo 11, 2024 by PayHelp

    Sveiki, Ksandra,

    Hij wordt geleverd met een accu van 13 Ah, maar u kunt ook een accu van 16 Ah plaatsen om het vermogen te vergroten. De 16Ah-accu wordt niet bij de fiets geleverd, u kunt deze hier bestellen: https://engue.net/shop/engwe-accessories/lithium-ion-16ah-battery-for-engine-pro-16ah-version- of-ep-2-pro%ef%bc%8813ah-versie/

    Ačiū!

  2. ENGWE EP-2 PRO - Pradinė kaina buvo: 1.049 €.Dabartinė kaina: 999€.

    4
    Peržiūrėta Kovo 7, 2024 by Ksandra

    Wat betekent de zin, er wordt een extra accu 16ah bij geleverd? Bij ons zit er geen extra accu bij.

    + PROS: Fiets net een half dag en nog niet gebruikt. Eerste indruk is goed!
    - MINUSAI: Aanknop vinden yra paskutinis.
  3. ENGWE EP-2 PRO - Pradinė kaina buvo: 1.049 €.Dabartinė kaina: 999€.

    Peržiūrėta Kovo 6, 2024 by PayHelp

    Sveiki, Bengtai

    Atsiprašome, šiuo metu neteikiame pagalbos telefonu. Ar galėtumėte atsiųsti mums el palaikymas @engwe. Grynasis ir mūsų komanda sugrįš per 24 valandas?

    Pagarbiai,
    mikrofonas

  4. ENGWE EP-2 PRO - Pradinė kaina buvo: 1.049 €.Dabartinė kaina: 999€.

    4
    Peržiūrėta Kovo 6, 2024 by Bengtas Mykelbergas

    Man reikia telefono numerio. Man reikia užsakyti valdiklį. Ant taikiklio esantis numeris nenaudojamas. Aš gyvenu švedijoje

  5. ENGWE EP-2 PRO - Pradinė kaina buvo: 1.049 €.Dabartinė kaina: 999€.

    Peržiūrėta Vasaris 12, 2024 by PayHelp

    Sveiki Dovydas,

    Vielen Dank für Ihr Atsiliepimai! Bitte wenden Sie sich an unser Support-Team unter palaikymas @engwe. Grynasis. Das Team hilft Ihnen gerne bei der Geschwindigkeitsbegrenzung.

    Pagarbiai,
    Engwe-Komanda

  1. ENGWE ENGINE PRO - Pradinė kaina buvo: 1.499 €.Dabartinė kaina: 1.479€.

    Peržiūrėta Birželio 4, 2024 by PayHelp

    Bonjour FOURMENT,

    Merci de nous faire part de vos komentarai. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.

    N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des klausimus!

    Pagarbiai,
    Komanda Engwe

  2. ENGWE ENGINE PRO - Pradinė kaina buvo: 1.499 €.Dabartinė kaina: 1.479€.

    Peržiūrėta Birželio 4, 2024 by PayHelp

    Hola Vicente,

    Gracias por compartir tus pensamientos. Esperamos recibir sus Comentarios detallados.

    Pagarbiai,
    Equipo inglés

  3. ENGWE ENGINE PRO - Pradinė kaina buvo: 1.499 €.Dabartinė kaina: 1.479€.

    5
    Peržiūrėta Birželio 1, 2024 by Vicentas Gari Isachas

    Mi humilde opinión la publicaré despues de probar esta bicicleta. De momento tengo la condicion de futuro usuario, La máquina la pedi a Engwe el dia 29 de mayo y espero recibirla en 3-10 dias, según Engwe. Sí que puedo expresar mi nuomone, naudojant E-MTB de montaña con la que llevo 4000 km. y con la experiencia adquirida hasta ahora y por todo lo que he leido sobre mi futura y nueva E-Engue Engine Pro, y he visto en videos, espero superar algunos aspectos de lo experimentado hasta la fecha. Con todo, escribiré mis impresiones sobre los 'PROS' ir los 'CONS'.

    + PROS: Valoro positivamente la doble suspension, las ruedas de 20" x 4" (FAT), los detalles que no son habituales encontrar en otras máquinas incluso bastante mas caras, como la illuminación automatizada y las variadas personaliconfigurasibles por lo menos para una persona como yo, que soy bastente mayor de edad.
    - MINUSAI: Lo que describiré aquí son solo dos aspectos, y que en realidad, son preguntas que desearia que alguien me contestara, o, por lo menos comentara. ¿SE PUEDEN TUBELIZAR ESTAS RUEDAS? (Desde que tubelizé mi faktinis E-MTB ne he vuelto apinchar ninguna rueda). ¿SE PUEDE INSTALAR UNA TIJA TELESCÓPICA? (Poder adaptar la altura en función del tipo ruta i/o condicion del ciclista, lo regardo Importanatísimo. Yo lo utilizo siempre). Las 5 estrellas deseo que se regarden como expresion de las nuomonės de otros usuarios y de los videos visualizados.
  4. ENGWE ENGINE PRO - Pradinė kaina buvo: 1.499 €.Dabartinė kaina: 1.479€.

    5
    Peržiūrėta Gali 12, 2024 by FOURMENT Pierre

    Après 2 ans d'utilisation et environ 1700 Kms, je voulais témoigner (71 ans ir 100kgs) de ma pleine satisfaction relatedant ce vélo. Aucun problème et beaucoup de plaisir.
    Rekomenduoju 100%. Puiki santykio kokybė / prizas. Que du plaisir.
    Sveiki ENGUIE.

    + PROS: TB ryšys Q/P Solide et fiable Très bien équipé Patogu Baterija veikianti
    - MINUSAI: Assez lourd pour un lankstus
  5. ENGWE ENGINE PRO - Pradinė kaina buvo: 1.499 €.Dabartinė kaina: 1.479€.

    Peržiūrėta Kovo 6, 2024 by PayHelp

    Bonjour Limbourg,

    Merci de nous faire part de vos komentarai. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à palaikymas @engwe. Grynasis et nous serons heureux de vous aider.

    Pagarbiai,
    mikrofonas

Įsigykite šiandien ir gaukite nuolaidą

Pirkdami tiesiai iš mūsų svetainės, garantuojame naujausią versiją su visais atnaujinimais!

Pradinė kaina buvo: 1.049 €.Dabartinė kaina: 999€. Į krepšelį

Pradinė kaina buvo: 1.499 €.Dabartinė kaina: 1.479€. Į krepšelį

klaida: Oi! Jokių vagysčių. Susisiekite su mumis dėl leidimo.
ENGWE Internetinė parduotuvė | Pirkite EP2 Pro ir 750W Engine Pro
logotipas
Palyginti daiktus
  • Iš viso (0)
palyginti
0
Prekių krepšelis