Garantija
1. Įvadas
1.1 Suprantame, kad laikas nuo laiko gali kilti problemų su įrenginiu per garantijos galiojimo datą.
1.2 Sukūrėme šią politiką, kad galėtumėte tinkamomis aplinkybėmis įsigyti nepriekaištingos būklės įrenginį.
1.3 Ši politika taikoma visiems mūsų klientams, nepaisant jų geografinės padėties.
1.4 Ši politika taikoma visiems užsakymams, pateiktiems per mūsų svetainę.
2. Garantija ir aptarnavimas
2.1 Garantija taikoma tada, kai gauta prekė neveikia nepriekaištingai arba neturi garantiniame talone ar reklaminiame pranešime nurodytų savybių, arba kai prekės trūkumas išryškėja per pirmus 12 mėnesių nuo įsigijimo datos. Pardavėjas įsipareigoja, kad klaidos bus ištaisytos pagal 5.3 skyrių arba ištaisytos pagal 5.4 skyrių.
2.2 Pardavėjas išnagrinės 5.4 skyriaus klausimus per 45 dienas nuo tos dienos, kai gausime jūsų grąžintą prekę. Pardavėjas išsiųs atsarginę 5.3 skirsnio dalį per 7 dienas nuo problemos nustatymo.
2.3 Pardavėjui nepateikus pirkėjui sprendimo per 45 dienas, pardavėjas nemokamai pakeičia prekę identiška, nauja ir nepriekaištinga preke.
2.4 Pardavėjas visoms prekėms suteikia garantiją. Visiškai elektrinių transporto priemonių garantija taikoma akumuliatoriui, elektroniniams komponentams ir varikliams. Važiuoklei ir kėbului garantija netaikoma. Taip pat ne susidėvėjusių dalių (pvz., padangų, žibintų ir kt.). Į garantiją neatsižvelgiama, kai kalbama apie mechaninius įrenginio pažeidimus arba žalą, atsiradusią dėl mechaninio įrenginio pažeidimo. Nesilaikant naudojimo, laikymo ir priežiūros instrukcijų, garantija gali būti netaikoma.
2.5 Garantija nepanaikina vartotojo teisių, kylančių iš pardavėjo atsakomybės už prekės trūkumus.
3. Garantijos pareiškimas
3.1 Pardavėjas pareiškia:
a) gaminys nepriekaištingai veiks per 12 mėnesių garantinį laikotarpį, kai bus naudojamas pagal paskirtį ir naudojimo instrukcijas,
(b) kad Jūsų prašymu per garantinį laikotarpį ir patvirtintą garantinį reikalavimą pardavėjas savo lėšomis pasirūpins prekės defektų ir trūkumų pašalinimu.
c) pardavėjas nėra kvalifikuotas atlikti techninio įvertinimo dėl galimų defektų ir todėl negali nuspręsti pakeisti gaminį be importuotojo techninės tarnybos nuomonės.
(d) garantuoja kokybę ar nepriekaištingą veikimą garantiniu laikotarpiu, kuris prasideda nuo prekės pristatymo vartotojui.
3.2 Garantijos sąlygos yra šios:
(a) teikdami garantijos prašymą turite pateikti užsakymo numerį, patvirtintą garantinį taloną, pirkimo sąskaitos faktūros originalą (arba abiejų kopijas);
– kad prekė nebuvo sugadinta asmens, kuris neturėjo tam įgaliojimų;
– kad pirkėjas (vartotojas) elgėsi ir naudojo įrenginį pagal pridedamas instrukcijas:
b) pirkėjas privalo pranešti apie matomus įrenginio defektus per 8 dienas nuo pirkimo;
(c) garantiniu laikotarpiu tik „Engwe“ technikai yra įgaliotasis aptarnavimo centras 5.4 skirsnyje nurodytais klausimais;
– ar nepažeisti ar nuimti garantiniai lipdukai ir plombos;
– Akumuliatorius įkraunamas ir iškraunamas bent kas 30 dienų.
(d) garantiniu laikotarpiu bet kuris techninės priežiūros centras arba naudotojas yra įgaliotas prižiūrėti nesudėtingas problemas, nurodytas 5.3 skirsnyje;
e) apkaltintas klausimas per 12 mėnesių nuo produkto gavimo dienos,
4. Garantija netaikoma:
4.1 Garantinis aptarnavimas netaikomas dalims, kurios yra susidėvėjusios ir veikiamos išorinių poveikių (vamzdžiai, korpusas, padangos, guoliai ir kt.).
4.2 Į garantiją taip pat neatsižvelgiama dėl netinkamo įrenginio nustatymo ir naudojimo, mechaninių defektų, defektų, atsiradusių dėl neprofesionalaus, neatsargaus gaminio naudojimo, bet kokio neleistino įsikišimo į įrenginį, jei defektas atsirado dėl netinkamo naudojimo eksploatacinės medžiagos, jei prietaiso dalyse buvo sumontuotos neoriginalios dalys, dėl per didelės elektros srovės įtampos, nenugalimos jėgos, žaibo iškrovos, akumuliatoriaus išsikrovimo, netinkamo gaminių ar jų dalių valymo bei skysčio patekimo į įrenginį.
4.3 Prieš atiduodant įrenginį aptarnauti, jį reikia išvalyti nuo visų nešvarumų.
Netinkamo naudojimo, jėgos panaudojimo ir intervencijų, kurių neatliko įgaliotas servisas, atvejais garantija netaikoma. Ši garantija neriboja jūsų teisinių teisių.
4.4 Gaminys skirtas tik asmeniniam naudojimui, o ne komerciniams tikslams.
5. Garantijos procesas:
5.1 Norėdami pasinaudoti savo teisėmis pagal šią politiką, turite susisiekti su mumis ir gauti grąžinimo leidimo numerį, o tada ant gaminio įdėti lydraštį, kuriame nurodomas tas numeris. Užpildykite šį dokumentą, pasirašykite ir atsiųskite mums per kontaktinę formą arba el.
- Atsisiųskite (.pdf) garantijos pretenzijos formą
5.2 Garantinio reikalavimo formoje užpildykite šią informaciją: pirkimo datą, užsakymo numerį, prekės modelį, išsamų klaidos aprašymą, vardą, pavardę, adresą ir telefono numerį arba užpildykite visą formą .
5.3 dėl įrenginio pobūdžio ir pirkimų internetu lengvas remontas, kuris, kaip manoma, užtrunka 10 – 30 minučių, bus išspręstas pirkėjo adresu atsiuntus nemokamą atsarginę dalį su vaizdo instrukcijomis, kaip pakeisti dalį, dėl kurios kyla problemų. . Be to, pirkėjui bus grąžinta 30,00 EUR. Tokį remontą sudaro, bet tuo neapsiribojama;
a) priekinio LED žibinto, galinio žibinto, pedalų, stabdžių svirčių, priekinių ir galinių sparnų, atramos, sparnų laikiklių, akumuliatoriaus laikiklio, švaistiklio keitimas,
b) reguliuoti pavarų perjungiklį, stabdymo galią, vairą, greičio ribą / rodymo bloką / ODO,
c) ekrano bloko, ekrano valdiklio, valdymo bloko, droselio, akumuliatoriaus jungties, priekinės / vidurinės / galinės ašies, priekinės šakės pakeitimas
5.4 visus gedimus, kurie nėra įtraukti į 5.3 skyrių ir kurie laikomi sunkiai pašalinamomis problemomis, taisys tik serviso komanda engwe.net. Dviratį atsiimant pirkėjo adresu, suremontuojant Engwe servise ir nepriekaištingos būklės išsiunčiant atgal pirkėjui, nemokamai. Tokį remontą sudaro, bet tuo neapsiribojama;
a) akumuliatoriaus grandinės plokštės, akumuliatoriaus įkrovimo prievado, maitinimo bloko, galinio variklio stebulės su vidiniais elementais pakeitimas,
b) laisvos eigos kasečių, pedelec jutiklių keitimas,
5.5 pardavėjas, susitaręs su pirkėju, organizuoja prekės atsiėmimą pirkėjo nurodytu adresu 5.4 punkte nurodytais klausimais. Pirkėjas privalo kruopščiai supakuoti prekes pagal 6 skirsnį ir paruošti jas atsiėmimui. Atsiėmimus atlieka kurjerių tarnyba pagal sutartį.
5.6 pardavėjas arba įgaliotas serviso technikas apžiūri prekę ir nustato, ar tai remontas pagal garantiją, ar kitas remontas
5.7 apie tai laiku informuoja klientą
6. Nurodymai, kaip teisingai pateikti pakuotę
6.1 Prietaisas turi būti gerai ir saugiai supakuotas, kad nebūtų pažeistas transportavimo metu. Supakuokite jį į originalią pakuotę arba kitą tinkamą ir smūgiams atsparią pakuotę. Kurjerių tarnyba nežino pakuotės turinio, todėl kartais su siunta elgiamasi grubiai. Siekiant išvengti gaminio sugadinimo, pakuotės viduje esantį prietaisą būtina apsaugoti minkšta plėvele, kad jis nebūtų pažeistas net nukritus ar grubiai elgiantis. Turinys turi būti kartoninėje dėžutėje, kurioje siuntos turinys turi būti atskirtas tarp kartono su koriu, gofruoto kartono ar polivinilo su burbuliukais ir užpildyti dėžutės turinį. Pakuotė turi būti supakuota ir apsaugota taip, kad jos turinys atlaikytų kritimą nuo diržo, o tai reiškia kritimą iš 1 m.
6.2 Pardavėjas neprisiima atsakomybės už žalą, atsiradusią gabenant įrenginį ir laikoma, kad ji atsirado iki įrenginio perdavimo servisui.
6.3 Rekomenduojame prieš pateikiant pakuotę nufotografuoti pakuotę. Pakuotės siuntėjas atsako už žalą, atsiradusią dėl netinkamos pakuotės arba nepakankamos pakuotės viduje esančio įrenginio apsaugos.
6.4 Tikslią prekės atsiėmimo datą suderinkite su tarnyba. Įrenginio garantinio laikotarpio ir patvirtintos garantijos atveju pašto išlaidas apmoka Engwe.net.
6.5 Pašto išlaidos už negarantinį remontą arba nepatvirtintą garantiją yra išrašomos klientui. Jei įrenginiui nebegalioja garantija, imamas 35,00 € įrenginio apžiūros mokestis ir pašto išlaidos į abi puses, tiek pat, kiek iš pradžių buvo sumokėta siuntimo kaina.