Pristatymo politika

1. Įvadas

1.1 Šioje politikoje pateikiame išsamią informaciją apie pristatymo būdus, laikotarpius ir mokesčius, taikomus mūsų produktų užsakymams per mūsų svetainę.

Sandėlis Šalys Pristatymo laikas ir kaina
Europa Austrija, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija (be Azorų), Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija (No Tenerife, No Las Palmas) ir Švedija 3-11 dienas
00,00 eurų
Didžioji Britanija Anglijoje, Škotijoje, Velse ir Šiaurės Airijoje. 3-11 dienas
99,00 eurų
* Stebėkite savo užsakymą adresu www.17track.net su gautu sekimo kodu.

1.2 Ši politika nesukuria teisiškai įgyvendinamų teisių ir pareigų; o mūsų įprasta praktika, susijusi su produktų pristatymu, yra nurodyta šioje politikoje.

2. Pristatymo mokesčiai

2.1 Mes siūlome nemokamas standartinis pristatymas į Europos Sąjungą:
Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija . Kalbant apie standartinį pristatymo būdą, pristatymo mokesčiai bus 00,00€;

2.1 Siūlome standartinį pristatymą į Jungtinę Karalystę:
Anglijoje, Škotijoje, Velse ir Šiaurės Airijoje. Kalbant apie standartinį pristatymo būdą, pristatymo mokesčiai bus 99,00€;

2.3 Mes galime pasiūlyti standartinį pristatymą į likusias pasaulio šalis. Gavę užklausą el. paštu, rankiniu būdu patikrinsime pristatymo galimybes ir atsakysime nurodydami numatomą pristatymo datą ir kainą.

3. Pristatymo laikas (būdai ir laikotarpiai)

3.1 Metodai, kuriuos naudojame savo gaminiams pristatyti, ir laikotarpiai, per kuriuos paprastai pristatomi, yra tokie:

a) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas Lietuvos žemyninė dalis, galėsite pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą, o įprastas prekių pristatymo laikotarpis šiuo būdu yra 3 11 darbo dienų, su mūsų pelnyta 30 dienų teise, nebent aiškiai nurodyta kitaip. Esame įsipareigoję dėti visas pastangas, kad būtų užtikrintas pristatymas laiku.

(b) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas Jungtinės Karalystės žemyninė dalis, galėsite pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą, o įprastas prekių pristatymo laikotarpis šiuo būdu yra 3 11 darbo dienų, su mūsų pelnyta 30 dienų teise, nebent aiškiai nurodyta kitaip. Esame įsipareigoję dėti visas pastangas, kad būtų užtikrintas pristatymas laiku.

(c) jei jūsų šalis yra už ES ar JK ribų, įprastas gaminio pristatymo laikotarpis iš anksto nežinomas, bet mūsų pagalbos agentas jį jums pasiūlys el. paštu.

3.2 Jei užsakymą pateikiate iki 1 val. GMT/BST darbo dieną, šie laikotarpiai skaičiuojami nuo tos dienos darbo pabaigos; jei užsakymą pateikiate po 1 val. GMT/BST darbo dieną arba ne darbo dieną, šie laikotarpiai skaičiuojami nuo kitos sekančios darbo dienos darbo pabaigos.

3.3 Šiame 3 skirsnyje nurodyti pristatymo terminai yra tik orientaciniai, ir nors mes dėsime visas pastangas, kad pristatymą gautumėte laiku, negarantuojame, kad pristatymas nepasibaigus nurodytam laikotarpiui.

3.4 Prieš išsiųsdami gaminį galime atlikti patikrinimus dėl sukčiavimo ir dėl šių patikrinimų pristatymas gali užtrukti. Jei dėl patikrinimų dėl sukčiavimo gali būti atidėtas pristatymas, mes apie tai jus informuosime.

4. Geografiniai apribojimai

4.1 Paprastai galėsime pristatyti į šias šalis ir teritorijas: daugumą Lietuvos šalių ir Jungtinę Karalystę. Negalime pasiūlyti pristatymo į Belgiją ir salų šalis bei teritorijas, įskaitant; Malta, Kipras, Britanijos užjūrio teritorijos, Tenerifė, Las Palmas ir Azorų salos.

3.2 Retkarčiais galime susitarti pristatyti gaminius į kitas šalis ir teritorijas.

5. Pristatymo sekimas

5.1 Pristatymo stebėjimas yra prieinamas visiems mūsų gaminių užsakymams.

5.2 Norėdami sekti pristatymą, įveskite savo užsakymo numerį (kuris pateikiamas užsakymo patvirtinimo el. laiške) mūsų pristatymo paslaugų teikėjo svetainėje čia: https://www.17track.net/. Jei nuoroda neveikia apsilankymo internete metu, rekomenduojame apsilankyti https://www.ship24.com/ vietoj.

6. Kvitas ir parašas

6.1 Visi siuntiniai turi būti gauti asmeniškai pristatymo adresu ir turi būti pasirašyti. Pristatymo metu turi dalyvauti gavėjas.

6.2 Mūsų pristatymo paslaugų teikėjas iš anksto įspės jus apie bandymą pristatyti siuntą, kurią reikia pasirašyti.

7. Papildomi pristatymai

7.1 Jei pirminis pristatymo bandymas yra nesėkmingas, mūsų pristatymo paslaugų teikėjas dar bent 1 kartą bandys pristatyti jūsų užsakyme esančius produktus.

8. Kolekcija

8.1 Surinkimo tvarka; Paėmimo procesas apima jūsų siuntos stebėjimą naudojant pateiktą stebėjimo kodą užsakymo pateikimo metu. Mūsų paskirtas pristatymo kurjeris susisieks su jumis likus kelioms valandoms iki numatytos pristatymo datos, kad patvirtintų tikslų pristatymo laiką. Tikimasi, kad gavėjas siuntą gaus nurodytu adresu, nurodytu užsakymo pateikimo metu. Yra jokių papildomų išlaidų ar reikalavimų gavus prekes.

8.2 Jei jūsų produktai lieka nepristatyti, nepaisant to, kad mūsų pristatymo paslaugų teikėjas bando jas pristatyti dar bent 1 kartą, pristatymo paslaugų teikėjas jūsų adresu paliks kortelę su instrukcijomis, kaip galite atsiimti savo produktus, įskaitant atsiėmimo terminą.

8.3 Jei pakuotę atsisakoma atsiimti be išankstinio susitarimo su mūsų įmone, dėl ko prekė grąžinama į mūsų sandėlį, iš grąžinamos sumos bus išskaičiuotas 200,00 EUR siuntimo mokestis.

9. Pristatymo problemos

9.1 Jei kyla problemų dėl pristatymo, susisiekite su mumis per 8 dienas, naudodami kontaktinius duomenis, kuriuos skelbiame mūsų svetainėje arba kitaip pranešame.

9.2 Jei mūsų pristatymo paslaugų teikėjas negali pristatyti jūsų produktų ir dėl tokio gedimo kaltas jūs, ir jūs neatsiimate savo produktų iš mūsų pristatymo paslaugų teikėjo per atitinkamą terminą, galime susitarti dėl pakartotinio produktų pristatymo. ; tačiau pasiliekame teisę apmokestinti faktines pakartotinio pristatymo išlaidas (net jei pradinis pristatymas buvo nemokamas).

9.3 Toliau pateikiamas orientacinis situacijų, kai dėl jūsų kaltės nepavyko pristatyti, sąrašas:

(a) nurodėte neteisingą adresą / telefono numerį arba jo trūksta pristatymui;

b) nurodytame pristatymo adresu yra klaida;

c) pristatymo adresas nėra pagrįstai prieinamas;

d) negalima saugiai pasiekti pristatymo adreso;

e) jei nereikalaujama asmeniškai gauti, nėra lengvų ir saugių būdų palikti gaminius pristatymo adresu ir nėra asmens, kuris priimtų pristatymą; arba

f) jei reikalingas asmeninis gavimas, pristatymo adresu nėra asmens, kuris priimtų siuntą ir pasirašytų.

9.3 Jei norite grąžinti prekę mums dėl kokios nors priežasties, vadovaukitės mūsų grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika https://engue.net/refund-returns/

klaida:
ENGWE Internetinė parduotuvė | Pirkite EP2 Pro ir 750W Engine Pro
logotipas
Palyginti daiktus
  • Iš viso (0)
palyginti
0
Prekių krepšelis