Pristatymo politika
1. Įvadas
1.1 Šioje politikoje pateikiame išsamią informaciją apie pristatymo būdus, laikotarpius ir mokesčius, taikomus mūsų produktų užsakymams per mūsų svetainę.
Sandėlis | Šalys | Pristatymo laikas ir kaina |
---|---|---|
Europa | Austrija, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija (be Azorų), Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija (No Tenerife, No Las Palmas) ir Švedija | 4-10 dienas 79,00 eurų |
Didžioji Britanija | Anglijoje, Škotijoje, Velse ir Šiaurės Airijoje. | 4-10 dienas 99,00 eurų |
* Stebėkite savo užsakymą adresu www.17track.net su gautu sekimo kodu. |
1.2 Ši politika nesukuria teisiškai įgyvendinamų teisių ir pareigų; o mūsų įprasta praktika, susijusi su produktų pristatymu, yra nurodyta šioje politikoje.
2. Pristatymo mokesčiai
2.1 Siūlome standartinį arba greitąjį pristatymą į Europos Sąjungą:
Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija . Kalbant apie standartinį pristatymo būdą, pristatymo mokesčiai bus 129,00€;
2.1 Mes siūlome standartinį arba greitąjį pristatymą į Jungtinę Karalystę:
Anglijoje, Škotijoje, Velse ir Šiaurės Airijoje. Kalbant apie standartinį pristatymo būdą, pristatymo mokesčiai bus 129,00€;
3. Pristatymo laikas (būdai ir laikotarpiai)
3.1 Metodai, kuriuos naudojame savo gaminiams pristatyti, ir laikotarpiai, per kuriuos paprastai pristatomi, yra tokie:
a) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas Lietuvos žemyninė dalis, galėsite pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą, o įprastas prekių pristatymo laikotarpis šiuo būdu yra 3 10 darbo dienų, nebent aiškiai nurodyta kitaip;
(b) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas Jungtinės Karalystės žemyninė dalis, galėsite pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą, o įprastas prekių pristatymo laikotarpis šiuo būdu yra 3 10 darbo dienų, nebent aiškiai nurodyta kitaip;
3.2 Jei užsakymą pateikiate iki 1 val. GMT/BST darbo dieną, šie laikotarpiai skaičiuojami nuo tos dienos darbo pabaigos; jei užsakymą pateikiate po 1 val. GMT/BST darbo dieną arba ne darbo dieną, šie laikotarpiai skaičiuojami nuo kitos sekančios darbo dienos darbo pabaigos.
3.3 Šiame 3 skirsnyje nurodyti pristatymo terminai yra tik orientaciniai, ir nors mes dėsime visas pastangas, kad pristatymą gautumėte laiku, negarantuojame, kad pristatymas nepasibaigus nurodytam laikotarpiui.
3.4 Prieš išsiųsdami gaminį galime atlikti patikrinimus dėl sukčiavimo ir dėl šių patikrinimų pristatymas gali užtrukti. Jei dėl patikrinimų dėl sukčiavimo gali būti atidėtas pristatymas, mes apie tai jus informuosime.
4. Geografiniai apribojimai
4.1 Paprastai galėsime pristatyti į šias šalis ir teritorijas: Europos Sąjungą ir Jungtinę Karalystę. Negalime pasiūlyti pristatymo į Belgiją ir salų šalis bei teritorijas, įskaitant; Malta, Kipras, Britanijos užjūrio teritorijos, Tenerifė, Las Palmas ir Azorų salos.
3.2 Retkarčiais galime susitarti pristatyti gaminius į kitas šalis ir teritorijas.
5. Pristatymo sekimas
5.1 Pristatymo stebėjimas yra prieinamas visiems mūsų gaminių užsakymams.
5.2 Norėdami sekti pristatymą, įveskite savo užsakymo numerį (kuris pateikiamas užsakymo patvirtinimo el. laiške) mūsų pristatymo paslaugų teikėjo svetainėje čia: https://www.17track.net/.
6. Kvitas ir parašas
6.1 Visi siuntiniai turi būti priimti asmeniškai pristatymo adresu ir pasirašyti.
6.2 Mūsų pristatymo paslaugų teikėjas iš anksto įspės jus apie bandymą pristatyti siuntą, kurią reikia pasirašyti.
7. Papildomi pristatymai
7.1 Jei pirminis pristatymo bandymas yra nesėkmingas, mūsų pristatymo paslaugų teikėjas dar bent 1 kartą bandys pristatyti jūsų užsakyme esančius produktus.
8. Kolekcija
8.1 Jei jūsų produktai lieka nepristatyti, nepaisant to, kad mūsų pristatymo paslaugų teikėjas bando jas pristatyti dar bent 1 kartą, pristatymo paslaugų teikėjas jūsų adresu paliks kortelę su instrukcijomis, kaip galite atsiimti savo produktus, įskaitant atsiėmimo terminą.
9. Pristatymo problemos
9.1 Jei kyla problemų dėl pristatymo, susisiekite su mumis naudodami mūsų svetainėje paskelbtus kontaktinius duomenis arba kitaip praneškite jums.
9.2 Jei mūsų pristatymo paslaugų teikėjas negali pristatyti jūsų produktų ir dėl tokio gedimo kaltas jūs, ir jūs neatsiimate savo produktų iš mūsų pristatymo paslaugų teikėjo per atitinkamą terminą, galime susitarti dėl pakartotinio produktų pristatymo. ; tačiau pasiliekame teisę apmokestinti faktines pakartotinio pristatymo išlaidas (net jei pradinis pristatymas buvo nemokamas).
9.3 Toliau pateikiamas orientacinis situacijų, kai dėl jūsų kaltės nepavyko pristatyti, sąrašas:
(a) nurodėte neteisingą adresą / telefono numerį arba jo trūksta pristatymui;
b) nurodytame pristatymo adresu yra klaida;
c) pristatymo adresas nėra pagrįstai prieinamas;
d) negalima saugiai pasiekti pristatymo adreso;
e) jei nereikalaujama asmeniškai gauti, nėra lengvų ir saugių būdų palikti gaminius pristatymo adresu ir nėra asmens, kuris priimtų pristatymą; arba
f) jei reikalingas asmeninis gavimas, pristatymo adresu nėra asmens, kuris priimtų siuntą ir pasirašytų.